intranät och koder, hur håller man isär?


KDU har ett intranät som bygger på programmet FIRST CLASS som säkert de flesta av er redan vet vad det är. KDU har ett namn på sitt intranät som numera kallas Navet. Så igår när jag var uppe på kontoret i Stockholm för att ha en genomgång/möte/mingel med kollegor och den före detta internationella sekreteraren Samuel så hade jag verkligen motgång. För de flesta går det snabbt och enkelt att logga in på sitt konto (alla har ett varsitt, namn + kod) men jag försökte och försökte och försökte. minst 20 ggr innan jag kom in på mitt konto. Jag ifrågasattes självklart över hur många ggr i veckan jag loggar in på mitt konto, eller om jag ens varit inloggad någon gång? Där satt jag smått uppgiven och med tre personer i ryggen som tyckte jag var sjukt osmidig som varken skrev in rätt nickname eller rätt kod. en aning svettig efter många kodfrsök lyckades jag trots allt logga in. Funderade en stund på om det var någon sorts kupp mot mej då detta var något som fick folk att skratta. härligt intro, så att säga! men det bjuder jag KDU riks på ! :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback