jordens finaste telefon!







Jag var alltså upp till en butik som ligger i ett köpcentrum lite utanför Uppsalas centrum i måndags. Där sprang jag runt eftersom jag både hade bilen + lite ledig tid. eftersom det nyligen byggts till en ny del till Gallerian så var det roligt att ta en runda! OCH se vilken läcker telefon jag köpte med mig hem! Denna telefon finns i den ganska kreativa butiken Mique, och hur fin är den inte på en skala? okej att jag inte har något endaste rött i mitt rum (förutom senaste ELLE med jultema! men ändå, den kommer verkligen göra sej sin rätta i min nya lägenhet, som kommer inom sinom framtid. cool tycker jag iaf att den va!) om inte annat är den fin att ha i en kartong och ta fram och titta på ibland.

349:- från butiken Mique.


dessutom köpte jag en superfin adventsstjärna också, men stjärnan visar jag senare när jag fått upp den i mitt fönster!

Kommentarer
Postat av: Hanna Ädel

Haha, den är underbar! :D PUSSPUSS! hihi..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback