dagens befrielse!



yes, nu är det värsta över. Både PA: presentation och Spanska 7 prov är avklarat nu! Näst på listan ligger historia prov. men det känns inte så tungt som det andra. vilket är sköönt.

nu är det annat som jag ska ta tag i, tex. KDU :) nice nice, har ju en del grejer framöver som det ska ordnas med. Jag ska bland annat hålla i en debattkväll här snart. blir kul !

i helgen kommer Emma hem å bor här, ska bli skönt att träffa henne lite. blir ju inte så ofta nu för tiden när hon bor i Gbg å är ute å reser var å varannan vecka.

har precis kollat på OC. å måste säga att et är sjuukt bra, jag vill ba se mer å mer. ska nog låna hela boxen av Emanuel så ja kan se allt på en gång.! skulle va fantastiskt bra.


annars så sitter jag å funderar på en jacka, klocka å tröja som ja vill köpa. min köplust tar aldrig slut. får se hur jag gör! va ju trots allt i sthlm förra veckan å har köpt grejer senast denna vecka. uuh ska nog bestämma mej för en köpfri månad här snart! skulle sitta fint:)

aja, hoppas ni mår bra! Nu ska jag upp å göra lite mat, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback