date med Emma, vem bjuder?



Ebba har nu bjudit 1000spänn för en date med Emma. Är det någon som bjuder över? och utöver detta skriver en lika charmerande dikt som ebba? Isf har du vunnit daten med Emma.


Från Ebba till Emma
"Huru sköna äro icke dina fötter i sina skor, du ädla! Dina höfters rundning är såsom ett bröstspännes kupor, gjorda av en konstnärs händer.

Ditt sköte är en rundad skål, må vinet aldrig fattas däri. Din midja är en vetehög, omhägnad av liljor.

Din barm är lik ett killingpar, tvillingar av en gasell."



underbart måste jag säga, lite inspirerat av Höga Visan tror ja bestämt. haha;)
glad alla hjärtans dag för övrigt.
Eftersom jag varken har min andra häflt eller ett sällskap av det manliga könet att dela denna kväll med så hänger jag med mej själv. och jag måste säga att det är väldigt uppskattat, och jaa, jag har ganska roligt faktiskt.


Kommentarer
Postat av: emma

Hahaha, det här slår allt! Det absolut bästa på hela dagen. Jag går gärna på date med Ebba. Ska bli en ära:) Kärlek


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback