estocolmo,



Dagen har varit välbehövlig, hängt hemma hela dagen. vaknde vid 10. segade, käkade frukost, tog en lååång promenad i bergsbrunna. sköönt. sen när jag kom hem städade jag, käkade lunch, jättegod sallad med avokado å annat gott. kollade på tv. grejade med PA: och nu sitter jag här.

tanken var solning med franken, men så blev det inte. jag bangae lite smått å vi insåg att det är smartare att sola på eget håll. efersom vi går på olika gym, så slår vi ihop solning/träning å gör nåt kul ikväll istället!
Så nu väntarjag  på maten däruppe. sen ska jag iväg:) fast  att ja är supertrött å helst skulle vilja sitta hemma.

kanske bangar häng med folk ikväll också, är verkligen supertrött.

ajaa, får se.:)

take care, imorn bär det av åt härliga ställen. mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback