gårdagens böter, jagär bäst på att fjäska!



jaaa, igåår haha läste precis på malins blogg om gårdagens bravader. Vi hade åkt till isaks lägenhet, eller NG lägenheten men han bor där. och va där nåra st å kollade på melodifestivalen. andy försvinner för en stund å kommer strax inspringande å skriker att P-lisa är där ute å har satt lappar på ALLA BILAR längst HELA gatan. Jag får panik å rycker med mej min väska å springer ut. HAHA, där står mannen å är allmänt nöjd för all uppståndelse, (var massor av folk ute på gatan) , Å ja blir alldeles galen hahah, åå säger att han får ta den!! hahah:P frågar snällt om han kan ta tillbaka den, vem vill betala 350spänn en lördagkväll liksom! INTE JAG! han är snäll, och tar väl inte sitt jobb sådör super seriöst, som svenskar brukar göra:P haha, (eller inte alla svenskar då, men många) han river den å säger med världens bästa brytning:

- DETTA KOSTA KOMMUNEN 11 KRRRONOR!

jag ler, springer in, hämtar nyckeln å världens snällaste själ säger att jag kan ta hans parkering.

kvällen var räddad. Jag kunde gå tillbaka till soffan å fortsätta kolla på Amy Diamond å Christer Sjöberg. haha yeaas,


Kommentarer
Postat av: MALIN

NEJ JOHANNA, Christer SJÖGREN ;) haha, inte sjöberg, det var det värsta ;) asgarvar här i min säng!hahahaha..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback