gårdagens inköp,



nu ska jag nog klä på mig, och därefter åka till IKEA en sväng, har tänkt köpa lite grejer till mitt rum. Småsaker, :) ska dit med mami nån dag så ja kan köpa gardiner å sånt.:) trevlans.


igår köpte jag:

- en parfym, supergod! ÄLSKAR den av hela mitt hjärta, har verkligen velat ha den länge så det va perfekt, Armani. KICKS, 520:-

- en vårjacka, världenssnyggaste! sprang på den å va tvungen att köpa den, för den va perfekt. Zara 799:-

- en tröja, randig å fin. GT 129:-

- ljusgrejer till mitt rum i svart, supersnygg. 39:-

- rouge från makeup store, 155:-

samt sallad, jättegod!, godis (!) jag å vickan kom överens om att godis va okej igår, haha;) TACK, ja ska aldrig mer äta godis, uusscch, de tär inte särskilt gott längre faktiskt. FIKA! å sen tur å retur Uppsala - Sthlm.

Tack Malin för en trevlig dag:)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback