godmorgon


Dagens låt: I'll take everything med James Blunt



Godmorgon mina vänner,
Idag är det en ny dag! vilket innebär en dag närmare STUDENTEN! hahah, låångsiktig brud, - jag vet.
Somnade framför MeanGirls igår, fråga mig inte varför. Idag är det endast en lektion som står på schemat, men det innebär ingenting annat än att ja sitter på lektion endast en timme, utöver det blir det häng i skolan ändå. ska förbereda allt inför imorgon, när vi har vår PApresentation i AULAN. yeaah, blir roligt men supernervöst. eller jag vet inte, behöver iförsej inte bli så nervöst. :) blir nog mest roligt tror jag.

Hursomhelst är det det som är på g, ska åka in med daddy å chrille till stan. christian ska få sitt gips omlagt, eller nåt?
om jag hinner ska ja byta bank(!) äntligen! å sen även försöka få ut mitt DUKA presentkort i pengar istället. yes:)

ska dessutom försöka ordna barstolar samt ett högt bord till imorrn, kolla ljud/ljus, checka med folk vilka som vill sitta å övervaka detta, samt ordna PPT till vic å mej, kolla med musiken å allt sånt där. Även trycka vår bok!! yea,

ikväll ska vi hålla tal i skolan+middag. blir ju intressant det. helst skulle ja vilja slippa! Käänns slöseri med tid. ajaa, johannas ego som kommer fram.

Ha en härlig dag i solen!! Ska man ta solisarna på sej idag kasnke? JAAA!
Kärlek!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej hej!
Kul att du hittade min blogg =P
Får försöka fixa så att vi slipper filosofin imorgon så att vi kan gå på er presentation! skulle vara jätte kul (och jätte skönt att slippa filosofin)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback