helgen i stora drag

image658
www.burfitt.se



Helgen har varit grym. I lördags hämtade jag Hellbom på tågstationen, åkte å handlade världens godaste mat! Kyckling, potatisklyftor, sås - franska örter, cider å supergod sallad med avokado å grejer. Kollade på melodifestivalen och därefter Se upp för dårarna! Jättebra film:) sen hade vi snicksnack i flera timmar, kom i säng vid 02.33, på söndagmorgon vaknade jag 07.40 för att jag skulle skjutsa pappa å chrille till LO. hem å hade långfrukost med Emma. kom för sent till mötet. Efter mötet var det fika på schemat å massor av snack med Emelie å Viktor. Därefer åkte vi på äventyr, jag emma å BM (emmas mamma) åkte till IKEA å hade allmänt gött;) Därefter blev det middag på >riffifi med milo oxå, supertrevligt:) sa hejdå till emma, sprang på seb som följde me till tågstationen å sa hejdå. sen fick ja skjuts till Emelie å viktor. Kollade på ELLEgalan2008 å njöt av livet med >Coca cola å kladdkaka. Vik kom å vi hängde:)

TACK för en trevlig helg! TACK EMMA för att du kom hit så ja kunde se dej . Idag ska jag kolla på OC. med någon. imorrn ska jag göra nyttiga saker, som att träna fixa VISA å göra sånt ja aldrig hinner med annars. + att ja ska jobba. Nice(; imorrn kommer Malin hem oxå, då ska vi prata å sen ska vi åka till STHLM,. det är vad hon har lovat iaf.. annars åekr jag dit själv;) Går ju hur bra som helst det med.

AJA, nu ska ja äta frukost, pussåpuss

Kommentarer
Postat av: MALIN

klart som korvspad att vi ska dra en tur till sthlm :) LÄTT! typ tors eller fre? jag jobbar imorgon och på ons + helgen,, hmm. snart ses vi gumman :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback