jag älskar dej emma hellbom



Skola å sen jobbat häcken av mej på ICA, blir sååå trött efter ICAjobb, hur ska ja orka morgondagen? uuh. har ganska kul me min jobbarkompis iaf;) haha, har även diskuterat semesterveckor å annat skoj. Jesper agerade räddande ängel idag å stod där med sin matkorg, (han brukar nämligen hänga där på ICA,) å ja bad snällt om skjuts hem, å han svarade vänligt JA. underbart skönt att slippa gå hem. jaa är trött, ja säger ju det!! LOV SNÄLLA, KOM FORT!

Idag har jag endast två frågor. å de är till malin.
1.  ja hoppas att du inte är borta heela lovet, när kommer du hem från Götet? jag räknar med att hänga med dej,
2.  när ska vi till sthlm?



Emma Hellbom, kom hit så jag får pussa på dej! SAKNAR DEJ SÅ JAG DÖR.

Kommentarer
Postat av: MALIN

HAHA din sötrumpa.. :)
1. Jag veeeeeet faktiskt inte, haha, det återstår att se ;)
2. VI SKA SJÄLVKALRT TILL STOCKHOLM! Jaaa, under någon dag på lovet? JAA!
Jag hittar på en fråga själv också, eller ett svar: jag tror att jag kommer hem på mån/tis.. Ah.

Postat av: emma

JAG ÄLSKAR DIG MED DIN SKITUNGE!:) PUSS

2008-02-12 @ 22:04:56
URL: http://emmahellbom.blogg.se
Postat av: JOHANNA

Malin: Okaaaj hur jag nu ska tolka detta? jag vill ju leka med dej malin on-sö på lovet! VARJE dag! :P haha;)

Emma: JAAA brraa det;) PUSSS PUSSS PUSSS!

2008-02-12 @ 22:36:03
URL: http://johannasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback