kärlek till min kärlek




usccch, jag vet inte vart jag ska ta vägen. jag består av massa nervr just nu.

Måste bara säga att Frank skickar sämst sms:P hahah, ellr bara allmänt knäppa. Men det är väl sånt man får ta om man hänger i hans sällskap. och förresten så ska jag önska honom lycka till imorrn. blir en härlig dag det.


och för övrigt tycker jag att någon borde ta md Emma Hellbom ut på date! Borde nästan lägga ut bild på den hetingen så får killarna buda;) Hellbom, va säger du ? eller också tar jag med henne ut på date själv.
- ja, så får det bli.


Jag ska iaf läsa Kärlekens lov för Viktoria i skolan imorrn. Höga Visan får det bli, va säger du VP? Kanske malin får sitta med också, om hon har tur. Kärlekens dag ska innehålla kärlek.

Kommentarer
Postat av: vic

haha, det låter bra. jag håller på att leta ut bra dikter som jag ska läsa imorgon, sorgliga och glada, bittra och underbara!.. haha, love you sten, singel goes sexy... hahaha..

2008-02-13 @ 16:28:04
Postat av: emma

Toker! Haha, bjuda ut mig på date? Det var det värsta. Kan gå med på det om du kommer med ett riktigt hett erbjudande;)

Postat av: Ebbe

Jag bjuder 1000 spänn för en dejt med den underbara Emma!

En dikt till mitt hjärtas längtan.

Huru sköna äro icke dina fötter i sina skor, du ädla! Dina höfters rundning är såsom ett bröstspännes kupor, gjorda av en konstnärs händer.

Ditt sköte är en rundad skål, må vinet aldrig fattas däri. Din midja är en vetehög, omhägnad av liljor.

Din barm är lik ett killingpar, tvillingar av en gasell.

/ Din

2008-02-14 @ 15:21:10
Postat av: Franken

haha...man tackar!! nu har jag inte ditt nr ens!! för min mob har pajjat:-/ så nu äre slut på knäppa/sjuka..men ack så spännande sms!! hehe men hoppas jag får de snart igen..annars får du inge kul liv Johanna:-P haha..men hare göttmos

2008-02-16 @ 21:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback