kdu+motioner+mitt härliga liv

image634


Jag har massor av bra folk runt omkring mej, idag beställde jag inte musik. Idag beställde jag en kaffe. och vad fick jag? Jo jag fick den mest kalorisnåla kaffe du kan dricka, med massor av skum. min syster läser mina tankar utan att jag ens tänkt de själv. SANN KÄRLEK!

hursomhelst, insåg just precis nyss när jag snabb-loggade- in- på-msn-jag- är- upptagen-men-ska-kolla-läget-koll och Ian skrev:

ian: hej har du läst motionerna än?
jag: nej men jag ska läsa de ikväll är det tänkt (jag kom på det just precis den sekunden)
ian: vilka kommer?
jag: än så länge vi tre, ev Andreas (skit, jag måste skicka ett till mail, (har skickat två redan))
ian: du kanske borde ringa
jag: det gäller bara att ha tiden:)
ian: tid har man alltid

sant så sant. SKIT! jag måste med andra ord jaga KDU:are inför morgondagens extrainsatta koll innan stämman. blir ganska nice om jag kan få ihop fyra pers, minst! SAMT läsa motioner, (vilket iförsje är kul!)  jag vill ju hinna sova i natt. SÅ, KOM KÄRA VÄNNER, låt mej kunna fokusera på min bok, mitt prov, mitt PM, min opponering, jag vill inte sitta i telefon hela kvällen!


ska nog slänga iväg sms från FC:n å TVINGA folket dit! det bjuds på semlor från i tisdags, (hur länge håller semlor som befinner sej i oöppnade förpackningar?) Njaae, kanske inte semlor, men fika, morgonkaffe å lite gott sällskap!


I love my life:) btw provade vi studenthattar idag, jag har litet huvud, det vet jag med all säkerhet nu, stl 55 funkade bra men jag köper mej en 56:a ändå;) yea.



Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga vi är;)

Postat av: JOHANNA

emelie: Jaa men eller hur;)!!

2008-02-07 @ 21:07:14
URL: http://johannasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback