mitt andra liv


från rebecka

Grattis på alla hjärtans dag Johanna!

Du är en jättefin tjej ska du veta. då menar jag både på utsidan och insidan.
För du är söt som socker med ögon lika djupa som havet och som stjärnan
om natten lika tindrande. Din insida och din personlighet är helt underbar.
Du är bra på att lyssna när man har nåt att säga men du är också en person
med mycket glädje som smittar av sig, du vet tack vare dig har jag skrattat
mycket i mina dar..

Jag hoppas du får en jätte bra alla hjärtans dag ( och att du uppskattar den
mer än vad jag gör:P)
nej jag menar alla fjärtarnas dag. de blödiga fånarnas fåfänga försök att muntra
upp varandra när de istället bara krossar andra stackars flickors små ömtåliga
hjärtan.. (d.v.s jag..haha..)

Jaja, hare så bra.
Puss puss/din tillgivne vän knorrhane:p


haha, å måste tillägga att det är en stooor dos ironi i brevet så ni vet;) Kul kul å
hitta gamla brev å annat trevligt.

Nu ska jag återgå till livet, mitt andra liv alltså.
take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback