mitt dagliga snack,



jag kommer inom kort skicka ut mitt första pressmeddelande;) coooolt för sånt har jag aldrig sysslat med innan.
- blir intressant.


måste dessutom säga att POLITIK is the shit! för tänka sej så sjukt gött det är, det berör alla. vare sej man vet eller inte, vare sej man vill ellr inte. I likeit, helt enkelt.



skriver senare om hur kvällens stämma gick, jag är ltie nervös för hur allt kommer att gå. har ju aldrig hållt i klubban vid såna här tillställningar förut å allt är nytt. Men det känns som jag varit ute i god tid, å utan alla andras stöd hade det inte gått vägen alls. (Tacck Blom , Ian, för ert stöd och engagemang! Jaaa men faktiskt, de är GRYMMA!)



pusspuss, å på lördag ska jag ÄNTLIGEN få träffa min häflt igen. UNDERBART! oj vad vi ska snacka skit, haha;) massor av skit. och Clara, DU ÄR GRYM! vet inte hur många ggr jag sagt det, men jag beundrar dej varje dag för det du gör. du är en kämpe!

Kommentarer
Postat av: Clara

Tack Johanna! Det varmer varje gang jag laser ord fran dej. Det ska du veta. Du ger mej styrka har borta...... SAknar dej, o snart ses vi igen :)
Lycka till med all politik o grejs som ligger dej i dagarna :) KRAAAM!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback