motionsläsning+kritik, love it!



nu ska jag leka KING å läsa motioner å ge kommentarer, hurra för sånt här. Jag gillar detta mycket! Därefter blir det läsning av PM, ska agera oppontent imorrn då vi har opponering. Mest nervös är ja för att Daniel ska köra över min, å ge mej kritik ja inte vet vad ja ska svara på. Han sa idag att han tyckte den va bra, så vi får väl hoppas på att det stämmer å att ja klarar mej. Annars ska jag ge Lisa mördarblickar så hon vet att hon ska köra hårt på hans. moahhaa;)
nej då, inte alls.

hejsålänge, och rebecka! se till att svara i telefon för tusan, ringer ju miljoner ggr.

till detta blir  det Shayne Ward å mys i min säng, massor av kuddar å ett duntäcke, det är ju mysigt bara av att se det. haha. (KNÄPP!)


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback