our lips can touch here



Jag är galet trött, fortfarande. Men detta har trotsats, har iaf ätit frukost. Sitter nu i sängen med datorn i knät. Ska nog dammsuga å fixa lite här hemma idag. Blir ev. träning ikväll å sen solning med Franken. Blir trevligt det. får se sen vad som sker. vore skönt att bara sitta hemma idag faktiskt, å inte gör nåt speciellt. ska bara fixa en PAgrej. men det går nog på nåra minuter bara. ska även lägga ut en byrå på blocket också:)


för övrigt saknar jag emma. å vet inte riktigt när jag får se henne igen, vilket gör lite ont. jag insåg när hon var här, att hon betyder otroligt mycket för mej, å att vi verkligen är lika. saknar dej vännen!


IMORGON,
blir det sthlm för hela slanten, jag å malin ska inta staden med storm. Vi har även ordnat en date med Jonas å nån mer, får se vem det blir. Kan bli kul:)!

image667
Viktoria å Jag, så mycket kärlek:)



Kommentarer
Postat av: vic

jag får gåshud, jag saknar venezuela, till och med mannen i orange.. haha..
PUSS

2008-02-20 @ 12:18:10
Postat av: JOHANNA

hahaha jaa , då måste vi göra nåt åt det helt enkelt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback