realize



godmorgon,!

knäppt, jag vaknade för en timme sen och somnade vid ett igår! Sånt där blir jag galen på, när man ÄNTLIGEN har lov så att man faktiskt kan sova bort en hel förmiddag utan att det gör särskilt mycket å sen vaknar ändå, KNÄPP!

men men, ganska skönt att ha hela dagen kvar trots allt:) har hunnit läsa senaste ELLE och kollat igenom bloggar å sånt där mysigt. Ska nog ta ta en promenad nu på morgonen tror jag. behöver frisk luft och lite tanketid á la Jo'anna., Hursomhelst, efter promenaden blir det frukost, ska ner till stan, hälsa på malin som jobbar, fixa min mobil, fixa nytt bankkort, ev. köpa en klocka som ja spanat in:) om ja inte väntar tills sthlmturen förstås. sola, träna å sen jobba nåra timmar. Får se vad som händer till kvällen:) nåt trevligt ska vi ordna iaf.

på torsdag eller fredag blir det stockholm med malin, jättebra. å åker vi dit med daddy på morgonen å sen hem med honom slipper vi betala resan, bra va? (;


gårdagen blev iaf hur bra som helst, jag gjorde sämst ris, inte min duktiga sida kanske, men jag ska försöka lära mej;) hängde hos ehlins där på kvällen också, malin frank viktoria franks kompis från Ö-vik, araya å så emanuel förstås:) har nu lyssnat igenomn massor av musik, å insett att det finns massor av bra svensk musik. helt sinnes va duktiga vi svenskar är på att göra musik. man blir ju alldeles lycklig.


jag har insett massor på bara några dagar, jag ska nog berätta det, men inte nu. För nu ska jag klä på mig å gå ut å prata med Jesus en stund:)
pussåhej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback