shopping+ göromål



dagen har varit bra! BÄST! har hunnit med massor, först skola 3 lektioner! där emellan stan med vic, bytt bank! numera tillhör jag handelsbanken å äger ett VISA iaf snart, inom kort helt enkelt. Därefter gick vi på bokrean på Åhléns, käkade, lektion slutade. därefter stan igen, trallade runt. inhandlade en del heta grejor;) å mer kommer:) hurraa,
har dock inte kollat mitt konto på bra länge, dags att göra det kanske? men nu när ja får handelsbanken blir det mer ordning på pengarna, kommer ha 3 konton, två sparkonton, blir skitbra!! Å inom ett år blir jag ännu rikare, hurray:)!
efter stan blev det träning!! Välbehövligt å uppskattat! styrka i en timme, bodypump blev det, med den hårdaste instruktören, me like!! Sen hem duscha fixa sej hämta bilen å så iväg på möte. träffade malin i entrén, världens bästa malin! Underbar är hon!! hade verkligen en jätterolig kväll! Älskar dagar som dessa, å fint väder gör det inte värre!!

Inhandlat under dagen:
- jacka, parkas

- randig tröja, superfin!

- KISBY torrschampo för oss blondiner;)

- CHIC! köpte bok på rean, eller köpte å köpte, FICK snarare;) ringde daddy hahah å han sa okej, så den fick jag som en present! Älskar min pappa:)!!

ska även byta mitt presentkort på DUKA mot pengar, tror farmor är den utvalde;) haha, saaamt, kollade ja in världens finaste klocka, som jag ska köpa. Vad som hände med min ekonomiska månad vet ja inte ? men jag tar nog igen det denna månad. inge mer handling för mej på ett tag!  Nästa blir om nån månad, yey,


Kommentarer
Postat av: sara

känslan av de små kisbykornen i hårbotten är king! nu är jag lycklig. på riktigt. torrschampoo fixar biffen.

2008-03-01 @ 16:04:40
Postat av: JOHANNA

saraa: jaaaa ja instämmer:P hahah ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback