skönt häng å roliga skämt,


har precis precis kommit innanför dörren. Snackade lite me min syster å hennes kompis som har bakat massor av bullar å scones idag. De hade precis kollat klart på alla filmer syster köpt. Sötnötar.

Har hängt hos franky nu på kvällen, va verkligen jättekul tyckte jag:) är man bara nåra stycke hinner man prata me alla, å det blir mer socialt, jättebra tycker jag! haha garvade verkligen mkt, gillar franks humor, å hans kommentarer starkt.
KNÄPPA men roliga:P! Kollade på "Pans Labyrinter" superbra film!. dock en aning läskig kanske, satt på helspänn hela filmen igenom, drrrygt faktiskt. Vi pratade massor, å kommentarer under filmen kom hela tiden, så vi va tvungna att stoppa för att emanuel skulle berätta nåt kul:P GALNA människor. Hursomhelst,


Imorrrgon åker jag å självaste Malin i egen hög person till hufvudstaden för att tillbringa dagen där, blir hur kul som helst!:) ska äntligen njuta av ledigheten på det bästa sättet.shopping, skönt häng å god mat. Blir perfekt! och ännu bättre med tanke på att lönen är på ingång;) heelt okej.

ajaa, nu ska jag tvätta mitt ansikte å sova. Godnatter!

Kommentarer
Postat av: carro

and what happened to our day? :)

2008-02-21 @ 11:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback