someone is me,


jag grinar av trötthet, (jaa, nästan iaf, skulle kunna göra.) telefonen har gått varm heeela kvällen. å det ska man väl va glad över, att folk tänker på en. men idag gällde det inte bara hur jag mår, utan även hur morgondagen blir. OCh den blir väl bra, hoppas jag på? KDU Uppsalas viktigaste dag kanske? iaf, lokalt, och mkt hänger på mej. Ja, faktiskt. Uscch, men ändå ltie spännande. Många beslut ska fattas, å även ska stämman besluta om distriksordförande. Kanske detblir jag igen;)? jaa, aksnke:P (moahaaa) har hursomhelst, ringts från alla Sveriges håll, iaf sthlm å lite annat. JAG ÄR DÖ TRÖTT och längtar bara tills att allt detta är över, hela denna sketna veckan, jag vet itne vart jag ska ta vägen, all pressss...det är sinneströttsamt. idag har jag stressat oxå;/ massor. Neej nu ska jag inte gnälla längre. Jag lever å min familj mår bra å det är väl det viktigaste? :)

ska kika på lite spännande saker nu. godnatt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback