sunshine and my heart is beating


Godmorgon,

idag står det inte så mycket på schemat, skönt nog. Ikväll ska jag på bio. Under dagen planerar jag för att jobba lite med PA:t, ska göra en Powerpoint presentation som vi ska använda oss utav under PApresentationen på tisdag.
Senare i eftermiddag åker jag nog ner till stan å hänger lite med malin inne på H&M, gick ju ganska bra sist så, iförsej va det mitt i veckan då å väldigt lugnt, men vi får se hur långt jag kommer.

btw, igår hittade jag världens finaste spargris, en svart 79:- på HOUSEHOLD, samt två jättesnygga ljusstakar á 149:-/st i svart även de från HOUSEHOLD, har bestämt mej för ett lite nytt tema i mitt rum nu, får se hur långt jag kommer(; haha, blir nog bra det. Blev även spontant häng med Emanuel, mycket trevligt:)


aja, nu ska jag klä på mej, fixa mej å sen sätta igång med dagen. updaetes kasnke kommer under dagen,
må gott,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback