take time to realize



image614

ibland är det bara föör kul å jobba. hahah idag höll ja å emma på å garva sönder oss. hahaha kom in en skitsnygg kille å ställde sej i min kassa. å va gör inte emma som sitter mitt emot mej, JO HON BÖRJAR LE  som aaas bakom hans rygg å hon blinkar å har sej. Jag som är SÄMST på att hålla mej för skratt börjar skratta!! FRAMFÖR honom!! hahahah, sååå himla pinsamt. fickverkligen samla mej där, haha. å sen när han betalar gestikulerar hon: HAN ÄR SKITSNYGG! hahah ja kunde inte annat än att LE! det värsta va att hela kön såg hela scenariot,! KNÄPPIS där! ;)

nu hade jag helst velat sätta mej framför tv:n å kollat på BYGGLOV och sen GYNNING, men ja har annat å göra, suck!


har iaf fått nya låtar av Emanuel, massor av fin musik.! Min favorit är ju som sagt Colbie  Caillat, den bästa låten är Bubbly. men ja måste säga att Realize är grym! LOVE IT!



köpte med mig massa god frukt när ja gick hem! så ikväll blir det frossning i frukt. (HAHA) kul va?! ;)

pussåhej!

Kommentarer
Postat av: vic

hahahahah

Postat av: vic

jag skrev ju jätte fint!

2008-02-05 @ 22:06:47
URL: http://victoooria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback