update

image656

Sjukt mycket att göra de senaste dagarna, därför jag inte skrivit så mycket här i bloggen;)
Ska börja med att uppdatera er med min inbokade VÄLBEHÖVLIGA resa till Barcelona i mitten av maj. Kommer bli underbart, jag å mamma ska dit, fick ett kap till biljett, 247:- för båda! alltså, 123,5:- kommer jag till barcelona för. mkt nice måste jag säga.

för övrigt har jag jobbat å kämpat. skrev ett stort prov igår, å va gaanska mör efteråt. Hängde me vic efter skolan innan mötet, å därefter gick vi till LO å hängde. å det va nog det roligaste efterhänget på länge måste jag säga! Massa folk som ja inte pratat me på superlänge va verkigen jättekul! så nu har jag hela lovte uppbokat med massa skoj! jättekul!!

Ikväll kommer Emma ma babe hit, å jag ska laga mat åt henne, :) å sen ska vi mysa hela kvällen å snacka massa skit som vi inte gjort på as länge in real ! ska bli skit kul:D det första vi kommer göra är nog att uppdatera varandra om alla detaljer i våra liv. haha:P som vanligt helt enkelt;) därefter blir det diskussion å snack om allt framöver. helt nice.


Nu ska jag käka nåt, nyss hemkommen från jobbet! å det gick bra. hade som vanligt kul med Ica,Emma;)! :D

Kommentarer
Postat av: MALIN

johanna du skulle vart här och shoppat med mig :) haha, det är så djuriskt vackra kläder här! HURRAAA! :D saknar dig vännen :)

Postat av: vic

och det ser inte ut som jag är gravid, neeej!

2008-02-18 @ 10:57:30
URL: http://victoooria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback