Young folks,



gymmandet gick åt skogen. SÄMST! jag skulle träna å tog mej dit redan till 10. Tog mej en snabbsolning innan. Sen började spinningpasset 45min för att därefter köra BodyPump 60 min. Den ultimata kombon enligt mej själv! Kondition+ styrka i ett liksom. När jag suttit upp på cykeln ungefär 15 min känner jag hur det börjar snurra. Känner mej alldeles kallsvettig å får svimningskänslor. (när jag va yngre svimmade jag ofta, så jag vet när det är på g, äcklig känsla) Kliver av cykeln å instruktören kommer fram å frågar hur det går. USCH, pinsamt, en kavrtpå cykeln å ja stiger av. hon säger att ja inte får träna mer under dagen, jag går ut, sätter mej, vilar. går till omklädningsrummet, sitter där en kvart utan att göra nåt, käkar två bananer, dricker en flaska vatten. duschar å går arg därifrån.

imorrn ska jag göra ett nytt försök. Åkte till stan för att kolla banken när ja ändå var så nära. Gick sen till Malin på HM, å snackade skchit(; Sen gick ja till bussen, väntade en kvart inne på tågstatn. snyggkille med nördglasögon, hett ja veesst.

Buss hem, käkat, upptäckte till min stora glädje att veckorevyn kommit, när tar det slut?? + en räkning jag redan betalat. TACK, det är såna här tillfällen man ska ha VISA, Swedbank stavas sämst, SEB oxå,

har iaf spanat in världens snyggaste klocka, ska vänta in den bara, kampanj på g liksom;)!

ÄR ÖVERLYCKLIG för att det är fint väder ! Om en timme ska jag jobba.


Nu är det ny musik som går på repeat, jag älskar mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback