at home med några påsar rikare, wey



då va frågan vad jag handlade idag då:

- en bok, haha inga fler kommentarer om denna;)

- svart body, min efterlängtade body, den kommer ja använda ofta, det känner jag på mej!

- skoletter, då: 699:- nu: 225:- såå värt, kunde inte bli bättre!

- klänning, i transparent material med mycket mönster på. blir perfekt till våren! den är även i turkos/blått så det blir super!

samt fick jag en skinnkjol av min kära vän malin. Hon är ju bara fööör gullig:)!! Då blev jag glad kan jag säga:)


nej ni, nu ska jag göra nytta. har slängt iväg massa mail å ska nu ta tag i mitt plugg. Först blir det nån form av mat. har ju bara ätit en kebabtallrik idag, Vic bjöd;)! Älskar mina generösa vänner! (haha, dock va hon skyldig mej denna lurre, sen hon bröt mot vårt löfte(;! )

Pussåhej!

/jo

Kommentarer
Postat av: s

var köpte du bodyn nånstans?

2008-01-30 @ 21:17:04
Postat av: Johanna

S: bodyn köpte jag på gina tricot:) 129:- väldigt värd!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback