blyertssträck



image599

yes, hursomhelst. Jag borde duscha å bli lite pigg. Känner mej helt slut i huvudet å som pricket över i:et så har jag mkt ont i munnen. UH, men men, ska man va fin så får man lida pin å så är det väl.

Btw. så är nu åtminstone en dag av lovet räddat, jag emanuel någon mer? ska kolla på OC, haha, blir nog super det. jag som missat så många avsnitt kan behöva en update! I vår blir det även häng på söder där vi ska kolla in alla snygga second hand butiker., men detta blir när solen skiner, när luften är varm, när man kan ha på sig skinnjacka utan att dö av kyla. när tygskorstiderna är igång! MUMS

hursomhelst, så blir det sthlm för min del snart, om inte alltför lång tid. Jag har en del butiker ja vil kolla in. blev ju så inspirerad av butiken i Bryssel! Scnhyyyggt var det.!


ånu ska jag även gratta KDU Uppsalas eminenta hjäälpare Christian som fyller år idag, Hurra för honom. och som grädden på moset flyttar han till sthlm på fredag. sweeet. Ska nog åka dit å våldgästa tror ja.


nej. dusch nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback