bye sweden!


Too Little too late - Jojo, ljuder nu ut från mina högtalare. va tusen år sen ja lyssnade på denna:) men den är fin. kommer aldrig glömma när emma satte på den i lukes bil till LO å frågade om vi andra hade hört den någon gång.
- "Nej inte alls:P", hahah, hon är för söt hon. min emma! saknar henne mycket i mitt liv, just det där dagliga hänget:) men det får vi ta  igen i sommar kasnke;)


Nu har jag iaf packat klart, å min joker/maskot åker med, haha. en nalle som vart me på många äventyr. image598haha, såå kul:P


Pusspuss, hörs ses on friday med massa uppdateringar å skojs:)!!

Kommentarer
Postat av: emma

haha det där hade ja nästan glömt;) men hur skulle ja veta hur insatta ni var liksom? hahah, pusss!!

2008-01-21 @ 21:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback