dagen är igång


Dags för skola, känns som ja ite gått på år å dar. va ju borta hela förra veckan. (in Brussels) i måndags hade jag en lektion(!) igår va ja hemma och kurerade mej, idag: en lektion! 8.30-10.00 Livet är bra härligt. därfeter ska ja ta en sväng på stan, kolla min bank ev. byta! d'refter hem till malin, å leka!! wee å eftersom vic å malin bor i samma så blir det två flugor i en smäll;) yey,

på kvällen vet ja inte vad som händer? ev. KDU, :) ska dit å kika på lämpliga människor till ds. intressant uppdrag ja ska på:)!!



på mig har jag:

svarta acne,
rutig skjorta,
svart cardigan,
å som pricken över i:et en pälsmössa inhandlad in brussels;)
till detta blir det en twiltad väska,
skor vet ja inte än.

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback