dagens bravader i korthet

image594
Kate Bosworth


Idag har jag inhandlat en make-up-remover serie som tydligen ska vara superbra. lite dyrare dock, men jag tror nog att detta är bra för mig hud. köpte även med mej en dagkräm, ska nog förgylla mitt badrumsskåp med en nattkräm snart oxå. köpte även en ny foundation samt concealer. detta gör mirakel! "lunchade"(snarare middag) med Blom idag,  blev en Subway på vägen hem. Muumma va det va gott! Härligt att unna sig nån gång då å då oxå:) täntke köpa med mej en extra när jag skjutsade till LO men då hann de precis stänga! ILLA!

imorrn är det jobb + PM som står på schemat. blir även en slappkväll hemma i sällskap av min familj. Sköönt tycker jag. även denna kvällen har bestått av plumsande hemma i mjukisbrallor. skjutsade dock lite folk till LO samt handlade mat med mor på ICA! vi blev räddare i nöden till en utlåst lite pojke, mammas väninnas son. stackarn, men vi hade trevligt. haha framöver Let's dance bland annat. Nötter å te har varit kvällens oslagbara kombination!


Nej ni, nu blir det sovning. DJURISKT SKÖNT!

sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback