dagens



Dagens:
- har gått i skolan å insåg att två av tre lektioner va inställda! hurraay
- gick förbi NG å hälsade. Emma va där, that's the reason;) min fina fina emma som jag inte kommer få se på några veckor nu framöver, hualigen;/ men som sagt, jag kommer ner så snart jag kan!!
Haha, hursomhelst, de är ett roligt gäng där. å säääraa är ju föör galen. men ja gillart;) haha, å persson:P vilken männska. Emma du har BRA människor omkring dej om dagarna:) det gör mej glad! då vet jag att du är i trygga händer ;) eller "trygga å trygga" hahaha:P i galet sällskap snarare;)
- Kansliet. Nu sitter jag å har precis ätit en sallad från Cupido som gör godast sallader i hela världen! Min mage är proppfull och jeans med hög midja är inget att rekommendera när man ska käka mkt.
Tack å lov är ja ensam här, så ja knäppte upp mina jeans å fick i mej nästan  hela salladen:P haha,

Ikväll är det UTSKICK som gäller, heja KDU Uppsala för superbra samarbete!

imorgon är det skola en sväng, börjar med filosofin då oxå;) har hört att det ska va aaas svårt. uuuh, men vi får se. blir nog roligt iaf. sen ska jag träna, därefter LO. Jag har mötesvärdarna imorrn så ja måste få ihop folket. yey,
men det ska nog gå bra! Malin vill du?


Nej, nu ska jag sätta igång. TACKA vetja mobiltelefoner, har musik på min mobil på nu:P annars skulle det va DÖDStyst här,

Varför funkar inte datorns högtalare för??

Pussåkärlek, å extra mkt kärlek till mitt E , guess who?;)

Kommentarer
Postat av: Malin

nej tack!

2008-01-10 @ 22:20:56
Postat av: MALIN

HAHA, det var ju inte ens jag som skrev det där utan min kära vic. JAG VILL INTE! haha, nu låter det som det var jag som skrev, usch, vad mycket "som skrev" jag använde mig av i den meningen :P Haha. nää nu ska jag frossa i kräm och mackor. HÖRRU jag ska va med dig på mötet i alla fall. DU OCH JAG JOHANNA! Jag älskar att du ber för mig, för det behöver jag mer än någonting annat! Allt är bättre nu i alla fall ;) KYSS!

Postat av: emma

Maybe it's me?:) Kommer saknar dig sten! puss

2008-01-10 @ 23:31:45
URL: http://emmahellbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback