ett par chinos

image555



en lång dag på kansliet.
jag är dötrött. sitter nu i myskläder framför datorn. Som vanligt. Ska ta tag i viktiga uppgifter strax.  Har precis ätit världens godaste mat. kyckling i  supergod sås a la mami, samt ris+ torrostade jordnötter, läst veckorevyn och druckit vatten till. Mumma! Åt detta till lunch oxå, haha ja är galen.

efter rundringning+mailande+ planering på kansliet tog ja en snabb tur på stan. och vilka ser jag om inte malin och viktoria?!, haha, jag slog malin i rumpan 2 GRIPANDES GGR innan hon insåg att detva ja, hon blev räddare än räddast:D hahah,

där provade jag lite kläder och hem kom jag med 2 påsar, en från solo å en från monki. köpte CHINOS på monki, och malin blev avis;) men hon hittade en grym kjol! påsen från solo var brallor ja redan köpt men med ett larm på som de glömt tagit bort! haha, och tjejen på SOLO tyckte så synd om mej att jag fick välja 3par strumpor, (superfina!) för 50:-/st., så idag har jag tjänat 150spänn;)! WOHO!

Idag fick jag en prenumeration på Veckorevyn jag egentligen inte vill ha, 4nr för 99:- men eftersom jag kommer få en stor mascara samt en dagkräm i fin förpackning å i normalstorlek, (inga prover!) så tar jag emot det ändå. Jag hade ju ändå tänkt köpa en lite finare dagkräm till mitt ansikte. :)


AJA, slutsnackat om alla ytliga ting. NU ska jag göra nytta:)

Kärlek,

Johanna

Kommentarer
Postat av: MALIN

HAHAHA; du e så söt kvinna ;) JA, jag är avis, MINST sagt! aah, jag är mer avis på att du får veckorevyn också, jag har fortfarande inte ändrat min address, så mamma får dessa nu! TYPISKT!

Nu ska jag sova, vi hörs imorgon bruden! lycka till på jobbet ;) haha, KLOCKAN SJU! galet tidigt! KYSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback