hot hot hot

image595

hot hot hot


två dagar and then.. Bryssel! Blir gött det, tror att vi kan få det riktigt kul faktiskt. Åker flera st från min klass oxå, å då blir det ännu roligare:D idag har jag jobbat som en toker, satt i kassan å det flöt på som aldirg förr. inget speciellt krångel heller så det va skönt:)

Idag är min onyttighetsdag så nu ikväll ska ja käka lite chips å sånt mysigt, samt massor av frukt! för vi har världens godaste frukter här hemma nu:) för tillfället skriver jag PM, å det går bra:)! Sitter framför tv. n sofie kollar på en film.

imorrn blir de tpackning å annat skojs som står på schemat:) ska även slutföra mitt PM då oxå, yea!

nästa helg blir fullrulle, massor med KDU å KD:) ska vara vakt på konsert å kongresshuset, haha:D blir roligt det:P även vara med på en konferens. treevlans:)! men helgen därefter ska jag nog unna mej en sthlmstripp tror jag:)
vore riktigt mysigt ! ska fråga någon brud om hon vill följa med, ye:)!


nu ska jag käka nybakta scones, see you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback