jo'anna goes crazy

image593


hej och förlåt för min seghet här på bloggen. har varit vilande från allt me internet å grejer, (iaf mindre än vanligt) och det har varit såå skönt. kommer hålla bloggen på lågvarv veckan ut å antagligen hela nästa vecka oxå, tyvärr.

åker till Bryssel på måndag nämligen:)! OH det kommer bli fantastiskt skoj, å därifrån kommer jag inte ha tillgång till varken dator eller internet. men jag återkommer med massor av inspiration, en ny lay-out å supermkt energi! Blir roligt det:)

veckan som gått:
  • söndag: lugna dagen, med möte från soffan över internet, träning: bodyjam, största skämtet! samt body pump som kompenserade upp ALLTING! det ÄR vackert. jag snackar skitprat om Bj ledaren. Illa!avslutade dagen med bio å en nyttig popcorn.
  • måndag: skola, skolarbete, träning! spinning/core vilket är mitt favorit pass nu för tiden! LOVE IT!
  • tisdag: jobb, (trodde jag, ombytt å redo insåg ja att ja hade fått omändringar i mitt grundschema, tack tack, gick hem. myste, pluggade, OC samt slapp!
  • onsdag:skola, tidig hemgång, vid lunchtid,grejade på mitt föredrag som ja höll idag. (håvade in MVG på en gång,! naturbegåvning) Tränade! Ännu ett spinningpass, underbart! samt bodypump. Pumpa muskler bland annat;)
  • torsdag: Ingen träning! ve å fasa, ville så mycket! men måste ta tag i mitt PM på momangen! Kämpa kämpa kämpa,

Kommande: vet ej, har så många planer. yey.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback