jo'anna says

image562

"The pursuit of happyness" med Will Smith. grym film! Jag är fortfarande berörd. Såå vacker . jag vet inte va folk i allmänhet tycker, men personligen tycker ja den är sjukt bra! VACKER minst sagt. och man kan ju inte annat än döö för jaden will, den lille pojken och wills egen son. Han är fööör söt. Nu vet jag varför jag vill ha en mörk man;)
- man får världens sötaste barn!



dagen/kvällen:

- jobbade, upp vid 9. seegt! men det gick. '
- kom hem, käkade, kollade min dagloga blogg/internetrunda a la Jo'anna!
- noll inspiration.
- en halvtimmes telefonsnack med VP
- grejade med skoltjaffs.
- mailade,
- skrev på venezuela, PA, grymt!
- hellbom ringde,
- skrev lite till,
- gick till ICA,
    hälsade på folket där,
    köpte: blåbär/hallon, vindruvor, och världens godaste kakor, mjuka! mumma, (VP vart går gränsen för godis?)
    hyrde film.
- promenad hem. gjorde iordning allt. MYSIGAST!
- kollade på filmen å grinade en skvätt, (som ja alltid gör, ja är en vekling när det kommer till filmer, jag gråter!)

och nu, sitter jag här:)! Hurraaay, och ska nog bädda till mina nya lila lakan+ bäddset! Världsfint,
å sen sova. :) SKÖNT!


så, godnatt vänner! och var glada för allt ni har! Fokusera på vad du har, inte på det du inte har! det är vad jag lärt mig idag, och vad jag ska fokusera på i år!

/JO
  




Kommentarer
Postat av: vic

vi vet ju vart du kan finna honom:P

ja, vart går det?.. det är ju okej med naturgodis tycker jag, men det är ju dyrare.. :S

puss

2008-01-06 @ 13:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback