min framtid är i mina händer



Johanna sitter och letar framtidssysselsättningar just för tillfället, samt laddar upp CV. hurraay,
om ett halvår kommer jag inte ha nån skola kvar (jaa, du läste rätt!) så då BÖR man ju ha nåt annat att fylla tiden med;) Jag vet inte vad jag ska hitta på, men att bo utomlands för nåra månader om inte ett år(!) vore ju inte helt fel. men som sagt gäller det att hitta RÄTT organisation/företag att sammankoppla med. vilket inte alltid är så lätt. I värsta fall stannar jag väl hemma å jobbar på ICA å tjänar massor av pengar, vore ju inte helt dumt det heller. Inte göra allt så komplicerat för en gångs skull men känner jag mej själv rätt så skulle ja inte palla det mer än en vecka ! haha,

aja, ja ska leta vidare, kanske laddar upp lite pics sen, det vore väl kul?


PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback