mitt älskade venezuela,

image570



Venezuelaarbete prio ett just nu:)! Hurraay, skriver på vår handbok för tillfället, å ja är klar med mina texter, ska bara försöka få in lite bilder å sådär, snygga till lite. just nu provar jag mej mest fram för att se vad som kan tänkas vara bäst.
funderar på att låna bilen över till vic för en stund å kolls färdigt på filmen från resan. Vore gasnka trevligt tycker jag.

i övermorgon börjar ja skolan, å kollade på mitt schema för våren för en stund sen å det kommer verkligen va såå chill!
heelt galet lugnt, men kan tänka mej att det blir desto fler prov å uppgifter å sånt då! inte lika roligt kanske, men snart slutar vi skolan så va gör det om hundra år att vi hade mkt prov å sånt?! Ingenting. det är ba å jobba på så är det snart klaaarrt! :)


OH va mitt liv är goett nu, Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback