morgonpigg? or not,


image588
HAHA ja bjuder på denna;) (hoppas emma oxå bjuder? annasr sorrry(A)) och jag kan lova er att vi inte bara satt i den och såg fåniga ut. vi åkte i den oxå;) hahahah ja dööör av garv. roligate bilden någonsin.



godmorgon. vaknade alltför sent för mitt eget bästa så här i skoltider. men ack, va ska man göra nu åt det liksom?
idag har jag lektion först kl. 12.45 men innan dess bör jag tagit tag i lite saker å det är precis vad jag tänkt göra, eller börjat med till å med:) hurray,

ikväll blir detkansliethäng hela kvllen lång. nice.

imorrn har vi två lektioner, dock en väldans lång håltimme. ska göra allt för att vic bjuder mej på den där lunchen hon är skyldig mej;) ev. att vi åker hem till henne å kollar klart venezuelafilmen, det vore ju inte helt dumt inte! få undan lite jobb på en å samma gång. weey,


nej ni, hursomhelst, dags å kika vidare.

tjingeling!


Kommentarer
Postat av: johanna

hej på dig.

vill du med samla en massa poäng och sedan få de
i present kort ? gör som jag då och bli medlem på
gratisbio.se. själv har jag nu fått hem present kort på kicks för 1200 kronor och skopunkten på 500 kronor. detta är jätte enkelt. du blir medlem och börjar samla poäng. allting är gratis så du vet. har du frågor är det bara och kontakta mig.

du kan även få gratis biocheckar som är ännu enklare du behöver bara några små poäng för det.
så bli medlem du med, alla stora bloggeskor har
redan bloggat om detta super bra tips.

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

Postat av: emma

hahahahahah asså det kortet slår allt. Vi slår allt:) pusspuss

2008-01-10 @ 23:33:13
URL: http://emmahellbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback