my first list ever!

1.Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Santo fuerte, santo inmortal -líbranos, Senor de todo mal (ur Requiém por un campesino) HAH

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
räkning från veckorevyn;) NICE!
3. Vad var det senaste du såg på tv?
Vakna med The Voice, modemorgon!
4. Vad är de roligaste du hört idag?
Låt från Timbaland, sen har ja dock lääst rätt mkt intressant(; secrets!
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Mamma som pratar i telefon där uppe.
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Idag, jag åkte till ICA å handlade ostsås samt hyrde film!
7. Vad hittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Jag pratade i telefon å kollade upp ett telefonnr på hitta.se
8. Vad har du på dig?

hum, mjukisbrallor som alltid, marinblåa samt ett svart linne, bh å spetstrosor;)
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Hahah, jag kommer inte ihåg om det va i natt eller igår ja drömde men ja drömde om nåt mycket intressant. mer säger jag inte. haha
10. När skrattade du senast?
Måste varit igår, när jag pratade med Emma i telefon å vi garvade åt någons tabbar. nämner inte vems,
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En spegel, en magnettavla med massa bilder, kvitton å grejer på.
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Eh, Ja igår såg jag en knäpp film!
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
det är min första utmaning som ja faktiskt gör!, å ganska kul faktiskt:P
14. Vilket är det senaste youtube klippet du såg/lyssnade på?
The way I are- Timbaland
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
En jorden-runt-resa, en lyxig lägenhet i New York. samt ett nytt stort hus till mina barn i Venezuela. Ett eget rum med massor av leksaker å fina kläder skulle jag ge dem. å sen skulle ja ta med dem till Sverige å visa de runt.
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
jag är mörkrädd inte så farligt, men så pass mkt att ja kan säga det. Jag älskar att sjunga högt, Gillar att beundra mig själv i spegeln, hahah;) samt att sitta uppe en hel natt å lyssna på samma låt om å om å om igen. That's the way I'm.
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
låter klyschigt, men alla skulle få ett hem!
18. Tycker du om att dansa?
dansa å dansa, Jo men det är väl kul:P sen kan man ju bedöma vilken svårighetsgrad som är mest lämpad:P
19. George Bush?

no coments. fööör svårt.
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Adeline, Noah
22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
JAA! det är ju det jag vill göra!!  Jag vill bo i USA och i Spanien innan ja  dör.

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
de som inte har nåt att göra kan ju göra det, som jag tex;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback