nothing compare

image560


asssså katastrof panik idag. Gamlingar är ju fööör irriterande ibland. Blir gnälliga för minsta lilla liksom,
idag va ja såååå nära att kaxa emot, men snäll som jag är höll ja käften och satt å tänkte massa tankar, hahaha.

kul att tänka på nu, men inte så kul när man sitter i kassan med hundra människor i kö liksom.


känner mej hursom helst duktig idag, gick upp kl. 6 och har jobbat tills nu, heja mej!



btw. har jag nog det finaste gymmet! Särskilt nu när de byggt om;) Hurraa, funderar faktiskt på att ta mej en runda där idag, trots känslor av feber. huh, ska fundera lite till, för en promenad skulle itne räcka idag, inte med min träningsverk, jag går som en kratta, minst sagt. hahah, ont i hela kroppen sen tisdagens hårda pass!

AJA, take care

Kommentarer
Postat av: MALIN

HAHA men johanna din sötnöt, man får ABSOLUT INTE träna när man har feber, då blir det bara värre och du måste stanna i sängen I EN VECKA, hur kul är det liksom? Nääru, ta det lugnt och gör som jag, köp en rejäl lösviktpåse, Ja det är gott! haha.. KYSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback