sov nu!


nej dags å sova. sitter ju uppe i timmar utan anledning annars. Dock har jag en mkt trevlig blondin på msn som håler mej sällskap, min dyrbaring! sitter å planerar sommaridéer, haha, eller planerar å planerar. Våldgästning bland annat;)
kan bli ett intressant inslag.


hur som helst, filosofi imorrn. vilket hittills har varit ett S K Ä M T! till å me ja skulle kunna ha en bättre lektion än honom, å ja är inte ens kunnig inom ämnet! BLIR GALEN! va ska man göra liksom? vore så skönt å ba skita i lektionen å göra nåt annat, når roligt istället!

aja, får se vart det slutar. NU blir det godnatter.


ps. Emma, jag kommer snart å förgyller din dag. du är UNDERBARAST! ds.

Kommentarer
Postat av: emma

Darling! Ja, kom. Jag vill ha dig här NU! Puss

Postat av: Johanna

emma: Ja kommer !! PUSS!

2008-02-01 @ 09:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback