två lediga dagar kvar!

image569


Gårdagens:


möte på LO, gick upp vid 9 å va döööd, men kom iväg i tid iaf:) skickligt familjen Sten. efter mötet va vi bjudna på middag hos farmor, världens bästa farmor dessutom! Hon är GRYM!

på eftermiddagen va vi bara hemma, hade tänkt åka å träna men ingen va på så då pallade ja inte åka iväg alldeles själv. grejade på med vårt PA å kollade lite på film. Crossroads va på tv med britney spears, å den va riktigt  kul, hade totalt glömt bort hur den var, men den va rolig!

vid halv åtta ringer käre Isak å frågar va ja gör, haha han hade letat egfter vårt hemnr hur länge som helst på internet den galningen. på något konstigt sätt hade han tappat bort mitt mobilnr, haha vilken joker. Han ville iaf gå på bio, å glad i vågen sa ja JA, haha va as på. Christoffer skulle gå själv, å isak tyckte synd om honom. men trots detta så blev det ändrade planer, så han kom å hämtade upp mig så åkte vi till CoopForum å handlade dricka + stuff till drinkar, weey, å därefter åkte vi hem till VP å Malin, hängde där. Jag å malin åkte till Frank å Samuels nya lägenhet, som för övrigt är superfin!! Perfekt för dem liksom,!


Idag:


Vet inte riktigt vad som står på schemat, får se vad som händer:) Har iaf vart duktig å städat mitt rum å bäddat me mitt nya fina bäddset!


take care, /Jo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback