coldplay är ju alltid coldplay med stort C



Lyssnar just nu på Coldplay, med tanke på att vi ska på konserten i september kan det ju vara bra att uppdatera sej. Skivan som de släppte 4 juni spelas här för fullt. Än så länge från Youtube. Ska nog göra mig ett inköp. Måste lära mig detta.

Musiken är annorlunda, vilket var deras tanke också. Men tyvärr måste jag medge att jag nog gillar gamla coldplay mer än de nya. ja menar, vad är
Strawberry Swing jämfört med X&Y? fast å andra sidan. Coldplay är ju Coldplay som fortfarande gör grym musik.


I'm thinking of you.

Kommentarer
Postat av: HANNA

COLDPLAY, LOVE THEM! och för skutan köp skivan! Gillar verkligen deras nya sound, tråkigt bara att dem har lite mysko texter.. a little bit to much dead talk, haha! btw ska jag och min raring på coldplay konserten i september :D vilken dag ska ni gå? PUSS PÅ DIG, ses på måndag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback