daylies



Skrev detta inlägg vid 14 idag ungefär:)
image903
Johanna å Malin på Uppsalavimmel, yesbox, vi var ute på Göteborgsnation och hälsade på, när Rodde hade sin skiva. mycket lyckad kväll. halva Uppsala va ju där:)



av gårdagens inlägg att döma var jag inte minst sagt väldigt sur! kan upplysa alla om att kvittot är funnet (hängde på min anslagstavla, för att jag inte skulle tappa bort det! ibland är man bra smart) Det blir till att springa på stan imorgon, å hålla tummarna för att mina skor finns där. Jag kommer att köra på högklackat, trots allt. funderar på att alternera med ett par låga också. Men jag får se. provade till klänningen igår å allt satt som en smäck, men jag tror att jag kommer känna mej topnotch med ett par klackskor till istället;) yes yes.


idag har jag tillsammans med Rebecka Blom kampanjat för KDU! gick jättebra eftersom vi är grymma på att samarbeta!


nu blir det fixande av Sofie till hennes bankett ikväll. Själv ska jag jobba, ska faktiskt bli kul:) va ju ett tag sen nu.
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback