De tre M.n

image881

Barcelona city by night,


sitter nu i mitt rum å vilar mej lite, har varit ute å solat men vill inte dö på kuppen så jag håller mej inne en stund. kollar mailen å msnar lite som på den gamla goda tiden. Har fått ett ytterst glatt meddelande idag men det lämnar jag osagt än så länge!


igår va det utgång med världens största gäng, vi blev ju hur många som helst. otippat å roligt! Nu har det varit nog med sena kvällar för mej den senaste tiden, ska nog vila mig ett tag från nattliga upptåg. dock är det en väääldigt lockande skiva ikväll på BJ, hade ju varit rolig. Min jobbarkompis ska ha den med sin klass, å vad jag förstått är det många som ska dit, inte minstfrån jobbet! Vore kul.. hum. Ev. blir det häng på nåt uteställe i solnedgången ikväll, vore inte helt fel! Mikk? Macce? Malin? lever ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback