den borttappade sjalen



har precis varit ute på mission impossible å löst problemet! min pappa är världens bästa, men när det kommer till "skit som står framme" så är det illa. på studenten hade han varit gullig å slängt allt papper från alla presenter jag fick, men med sig i en kartong hade han fått tag på en sjal(som han självklart inte hade sett), jag kom på det nu att jag inte sett sjalen sen studentkvällen å började titta bland mina presenter, som fortfarande står i sina förpackningar, granna å fína, å upptcäkte till min förfäran att sjalen var borta. ropade på mamma å vi började leta. sen kom jag på som från en blixt från klar himmel att min kära pappa säkert varit i farten. och mycket riktigt, där nere i sopkorgen ute låg den i sin förpackning orörd å ensam. fint!

å därmed var den borttappade sjalen funnen!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Varför drar jag på läpparna åt denna söta historia?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback