en wrap på waynes blev det, å uuh inte god.

image904
Rebecka och jag på deras student i fredags;) soligt och svettigt, men ack så trevligt.


Jag är lyckligast i världen!! Har nu TRE gripandes skor att välja mellan inför imorgon!! och Tack vare Malin och Johanna J har jag nu det ena bortsprungna skoparet i min ägo;) Det fanns bara i skostorlek 37 och 40 imorse när jag kollade men sen får jag ett samtal från Malin som säger att Johanna hade varit nere och kollat på lagret å då hade de precis fått in typ två par såna skor, å ett par var till mej!! TACK för kontakter säger jag;) Har dessutom, utöver detta gjort ett riktigt skokap idag, skyhöga klackar för ett superpris! Lycklig är jag. Nu känns allt grymt bra inför Studenten!

dessutom har jag å Malin blivit erbjudna säljarjobb;) och kanske kanske tar de in mej som är 19, de skulle höra av sig för intervjju m. m! Ibland har man tur;)

jag sprang på min vän Carro på stan idag, å det va inte illa må jag säga:) där gick jag snabbt och målmedveten som få! men så kom Carro fram;D så mysigt att se dej!!


köpte dessutom mej mej en wrap för jag skulle hem en sväng ville prova klänningen å allt till så jag vet att skorna passar, åså sprang jag in på waynes, jag ville ju ha en med lax, men vad är det jag upptcäker, för sent dessutom?, jo att det är kyckling i, och inte var den god:/ huuh, så ät inte kycklingwraps från waynes!

nu ska jag ordna lite här hemma, köket tänkte jag+ mitt rum, sen ska jag iväg igen med klassen. weey,
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback