HOT ROD



det fick bli en lugn kväll. Cyklade till ICA å köpte jordgubbar, kiwi å lite lösgodis + hyrning av denna film. Min syster har berättat så mycket kul om denna så jag var tvungen att kolla själv. måste medge att den kanske inte är i min smak helt å hållet. men galen var den! Jag å Christian garvade åt massa sjuka saker. kulkul.

är dödstrött å borde sova nu. har inte haft nån röst på hela dagen. varken igår eller idag, skrek nog för mycket på studenten eller nåt, ni kan ju bara tänka er hur illa det va på ICA då:P haha, jag skulle ropa i högtalarna efter Hanna, det lät illa! hahah å alla skrattade:P det lät så hemskt. galet, jobbar imorrn med så vi får väl hoppas på bättre lycka då!,
på måndag är jag ledig å sen jobbar jag tisdag onsdag torsdag. stängning alla dagar. yeaaa,


puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback