ICAsävja rocks!



i förrgår.


är jättetrött  och borde göra lite mat nu känner jag. hängde med grabbarna grus igår, å det va en upplevelse må jag säga. haha vilket snack:P men kul vare, man garvar ju bara när man är med dem, saknade nästan salle där ett tag haha, när vi kommer igång då går det inte att hålla sig för skratt, haha. sjukt kul. vi spelade golf bland annat:P eller sköt några bollar, hoppade studsmatta å så drog vi en rulle:) såklart! aja, kom i säng vid halv två kanske. idag har jag jobbat, å världens sjukaste grej hände, men vad säger jag inte här:P men kul vare iaf. världen är liten! Minst sagt! hur som helst, är ensam hemma i helgen så ikväll ska jag mysa med en bok å en film.

förlåt att jag bara skriver om vad jag gör. har ju inte alls skrivit nå seriösa inlägg senaste tiden, men det kommer:) jag går efter mitt humör, å nu skriver jag lättsamt:) men jag lovar att det kommer mycket politik å annat framöver!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback