jag gillar zlatan, massor.



2-0 till Sverige. Priceless. Det var en fin stund må jag säga. och mer kommer hoppas jag:) på lördag spelar Sverige sin andra match, då kommer jag sitta bänkad! ("Trots" att jag befinner mig i Sthlm) IU- kick off-helg:)! VIlket ska bli supernice! Äntligen kickar internationella utskottet igång sitt arbete och jag är ruskigt taggad för vad som komma skall!


GO ZLATAN! Zlatan är en av de personer i världen som imponerar på mig, på allvar. Han är grym, från att ha växt upp i Rosengård har han nått en otrolig framgång. Skulle jag få möjlighet att träffa en fotbollsspelare så skulle det faktiskt kunna vara honom jag väljer.

Kommentarer
Postat av: MALIN

JOHANNA ÄR KÄR I ZLATAN.. WOHOOOOO! HAHA. ses snart

Postat av: JOHANNA

Zlataaan har två barn:P sorry.

2008-06-11 @ 09:30:27
URL: http://johannasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback