kvinnan med stort K



jag å malin på äventyr. vi va grymt duktiga, gick från centralstationen till gamla stan, till södermalm, från södermalm, till vasagatan och mötte upp malins käre vän, å gick till kungshallen, käkade mat, därefter gick vi genom stan mot stureplan, gick sen till plattan, gallerian, å sist men itne minst vasagatan igen, för en fika å sen till tåget. SJUKT långt:) så vi var trötta kan jag lova.















yesbox. dagen i bilder. dock mest bilder på malin å inte så mkt på vad vi gjort:P hur som helst, sjukt rolig dag:)! och fina inköp blev det med. kanske visar sen:) för ja är toknöjd.


På lördag ska jag å denna vackring gå på SATC- premiären. Blir spännande:) jag vet redan vad för skor jag ska ha, haha.
PÖSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback